Investon tworzy sieć

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Ieal - tak nazywa się kolejna sieć hoteli ekonomicznych, tworzona pod auspicjami Investonu. Na razie funkcjonują dwa hotele: w Pruszkowie (koło Warszawy) i Świebodzinie (woj. lubuskie).
- Do 2010r. zamierzamy uruchomić jeszcze od 4 do 6 obiektów - mówi Jacek Piasta, wiceprezes Investonu.

Ale to nie jedyny sposób na budowę sieci. Spółka planuje dwa warianty franczyzy: albo do sieci przyłączą się nowi inwestorzy, albo właściciele już istniejących obiektów. Liczba hoteli we franczyzie nie przekroczy liczby własnych obiektów. Pojawia się jednak pytanie, co spółka, która sama stawia pierwsze kroki na turystycznym rynku, może zaoferować ewentualnym partnerom?
- Wartości, jakie otrzymają inwestorzy, to m.in. współna marka, całodobowy, ogólnopolski system rezerwacji czy możliwość wspólnych działań marketingowych. Inwestor będzie także mógł kupić gotowy projekt budowlany obiektu - wylicza Jacek Piasta.

Investon deklaruje, że jest elastycznym graczem. Na dowód tego zmienił strategię - początkowo zakładał, że hotele będą dwugwiazdkowe, teraz stawia na wyższy standard.
- Dzięki hotelowi w Świebodzinie okazało się, że istnieje potrzeba tworzenia hoteli trzygwiazdkowych dla klientów biznesowych. Zmieniliśmy więc jego profil. I takie będą następne obiekty - powiedział gazecie "Puls Biznesu" Jacek Piasta.
- Koszty inwestycji nie przekraczają średnich cen w tym sektorze, czyli poniżej 30 tys. USD (92,1 tys. zł) na pokój hotelowy - szacuje Jan Błoński, prezes Investonu.

Więcej: "Puls Biznesu", 9 lutego, 2005r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €