Skromniejsze menu w McDonaldzie
Powstał pięcioletni plan zmian w restauracjach McDonalda
Rzeczpospolita podała, że przygotowany przez grupę wewnętrznych doradców pięcioletni plan McDonalds zakłada, że firma powinna zwiększyć sprzedaż upraszczając oferowane menu. Firma powinna też zmniejszyć liczbę materiałów promocyjnych znajdujących się w ich restauracjach. Według „Chicago Tribune”, która opublikowała wewnętrzny raport McDonalds, doradcy zalecają też podniesienie płac menadżerów restauracji oraz wprowadzenie przywilejów dla personelu – np. bezpłatne posiłki (dziś personel płaci połowę).
Więcej: Rzeczpospolita, 2 kwietnia 2001, s.B4
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.

