Pracownia Mydła Sapo w katalogu franczyz i systemów partnerskich
W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy firmę Pracownia Mydła Sapo, która zajmuje się sprzedażą glicerynowego, ręcznie produkowanego mydła na wagę oraz kosmetyków do kąpieli.

Waleria Hexel i Jelena Ejduka pochodzą z Łotwy, ale od wielu lat mieszkają w Polsce. W Rydze ich rodzina prowadzi fabrykę, która produkuje glicerynowe mydło. Obie panie wpadły na pomysł, aby sprowadzić wyprodukowane mydło do Polski i tu je sprzedawać.
Zaczęły we wrześniu od malutkiego stoiska w centrum handlowym Arkada na Powiślu. Obecnie mają 4 stoiska (m.in. w CH Wola Park i w Tesco) w Warszawie. Są już zainteresowani, którzy chcą tworzyć bliźniacze stoiska w innych miastach Polski.
– To zachęciło nas do rozwijania sieci franczyzowej. Finalizujemy już umowę z franczyzobiorcą z Wrocławia – mówi Waleria Hexel, przedstawicielka firmy .
Pieniący się biznes
Franczyzobiorca, który będzie chciał otworzyć stoisko z mydłami firmy, musi liczyć się z wydatkiem 2 tys. Euro oraz około 3 tys. zł na wyposażenie stoiska (w skład wchodzi regał wiklinowy, nóż dębowy do krojenia mydła, waga oraz kosze wiklinowe).
Franczyzobiorca nie będzie płacił żadnych miesięcznych opłat od obrotu. Jak twierdzą przedstawicielki firmy, będzie miał 100 proc. marży na każdym kilogramie mydła.
– Od nas kupi kilogram mydła za 55 zł, a sprzedawać będzie za 110 zł. Z jednego stoiska franczyzobiorca powinien mieć 3-5 tys. zł zysku miesięcznie – mówi Jelena Ejduka.
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...