Pracownia Mydła Sapo w katalogu franczyz i systemów partnerskich

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Waleria Hexel i Jelena Ejduka pochodzą z Łotwy, ale od wielu lat mieszkają w Polsce. W Rydze ich rodzina prowadzi fabrykę, która produkuje glicerynowe mydło. Obie panie wpadły na pomysł, aby sprowadzić wyprodukowane mydło do Polski i tu je sprzedawać.

Zaczęły we wrześniu od malutkiego stoiska w centrum handlowym Arkada na Powiślu. Obecnie mają 4 stoiska (m.in. w CH Wola Park i w Tesco) w Warszawie. Są już zainteresowani, którzy chcą tworzyć bliźniacze stoiska w innych miastach Polski.
To zachęciło nas do rozwijania sieci franczyzowej. Finalizujemy już umowę z franczyzobiorcą z Wrocławia – mówi Waleria Hexel, przedstawicielka firmy .

Pieniący się biznes

Franczyzobiorca, który będzie chciał otworzyć stoisko z mydłami firmy, musi liczyć się z wydatkiem 2 tys. Euro oraz około 3 tys. zł na wyposażenie stoiska (w skład wchodzi regał wiklinowy, nóż dębowy do krojenia mydła, waga oraz kosze wiklinowe). Franczyzobiorca nie będzie płacił żadnych miesięcznych opłat od obrotu. Jak twierdzą przedstawicielki firmy, będzie miał 100 proc. marży na każdym kilogramie mydła.
Od nas kupi kilogram mydła za 55 zł, a sprzedawać będzie za 110 zł. Z jednego stoiska franczyzobiorca powinien mieć 3-5 tys. zł zysku miesięcznie – mówi Jelena Ejduka.

Info: Pracownia Mydła Sapo
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €