Wólczanka zmienia strategię

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jeden z najstarszych krajowych producentów koszul dziś produkuje koszule w trzech własnych zakładach. Dwa z nich - w Opatowie i Wieruszowie - już wkrótce mają trafić pod młotek.
- Sprzedaż tych zakładów i nieruchomości w Łodzi pozwoli nam spłacić długi z przeszłości - powiedział "Gazecie Wyborczej" prezes Wólczanki, Rafał Bauer. Odzieżowa spółka pozostawi sobie tylko zakład w Ostrowcu Świętokrzyskim.

Obecny rok dla Wólczanki ma być bardzo dobry. Ostatnio usprawniono dystrybucję towarów i wdrożono nowy system informatyczny w sieci sprzedaży.
- Dopasuje to produkcję do rzeczywistych potrzeb rynkowych. Wcześniej na jedną sprzedaną koszulę przypadało aż dziesięć produkowanych - tłumaczy prezes. Wólczanka prowadzi też działania marketingowe, które mają odświeżyć wizerunek marki, oraz chce znacząco rozbudować sieć sprzedaży. Na koniec 2004 r. miała 88 salonów.
- Pod koniec 2005 roku chcemy mieć sto firmowych sklepów - powiedział Bauer.

Więcej: Andrzej Stec, "Gazeta Wyborcza", 22 lutego, 2005 r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €