Taberna Saponaria w katalogu franczyz i systemów partnerskich
W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy Tabernę Saponarię - sklep sprzedający naturalne kosmetyki.

Taberna Saponaria to firma sprzedająca kosmetyki, sporządzone według receptur wykorzystujących naturalne olejki eteryczne. Pilotażowy sklep Taberny Saponarii został otwarty w październiku w centrum handlowym Arkadia w Warszawie.
Zyskowny zapach
W sklepie Taberna Saponaria można kupić m. in. olejek do kąpieli, żel pod prysznic, wodę toaletową, sól do kąpieli, szampon do włosów, mleczko do kąpieli, ręcznie wyrabiane mydło, scrub do masażu ciała, zapach do włosów oraz woreczki do kąpieli. Każdy z kosmetyków dostępny jest w ośmiu wariantach zapachowych: lawendy, rozmarynu, ylang-ylangu, werbany, cyprysu, paczuli, drzewa herbacianego i sandałowego. Poza kosmetykami w Taberna Saponaria można kupić produkty do domu np. ręcznie wyrabiane papeterie z czerpanego papieru, naturalne olejki eteryczne, woreczki zapachowe, a także pachnącą wodę do żelazka.
Już są chętni
- Nasz sklep działa zaledwie od kilku miesięcy, a już mamy zainteresowanych kupnem licencji na prowadzenie sklepu Taberny - mówi Iwona Kasica, przedstawicielka Taberny Saponaria. Obecnie przedstawiciele firmy pracują nad ofertą dla franczyzobiorców.
Info: Taberna SaponariaBrands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...