Tatuum rozszerza sieć handlową w kraju i za granicą

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W 2005 roku spółka zamierza otworzyć co najmniej 10 nowych sklepów własnych Tatuum, z czego połowę za granicą. Firma otworzy w tym roku sklep w Berlinie. KAN rozpocznie realizację planu ekspansji na trudne rynki Europy Zachodniej, jako pierwsza polska firma z czołówki branży odzieżowej, realizującej podobny model biznesowy, tj. zlecającej produkcję w Chinach i rozwijającej sieć salonów w kraju i poza granicami.
- Po Berlinie mają pojawić się kolejne sklepy Tatuum w Europie Zachodniej. Już teraz istnieje sieć partnerów w Irlandii, Wielkiej Brytanii i krajach Beneluksu - powiedział "Gazecie Prawnej" Tomasz Podolak, specjalista ds. public relations KAN.

W ciągu trzech ostatnich lat firma zbudowała i rozwija międzynarodową sieć własnych sklepów. Posiada 10 salonów za granicą. W marcu 2005 r. sieć Tatuum będzie liczyć w sumie 33 sklepy własne, z tego 23 w Polsce.

W Polsce firma rozpoczęła z początkiem 2005 roku sprzedaż licencji franchisingowych, dzięki czemu do końca roku cała sieć powiększy się o 8-12 placówek. Według kalkulacji KAN wartość nakładów na wyposażenie i adaptację lokalu sklepowego Tatuum wynosi ok. 1500-2000 zł za 1 mkw. Podobnie jak w przypadku otwierania sklepu firmowego (tj. własnego), okres zwrotu z inwestycji wyniesie od 2 do 3 lat.

Więcej: "Gazeta Prawna", 2 marca, 2005 r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €