Prezes Agencji Finansowej Grosik zaprzecza
W stanowisku przesłanym redakcji likwidator Polskiej Agencji Finansowej Sp. z o.o., a jednocześnie właściciel i prezes Agencji Finansowej Grosik, zaprzecza zarzutom o nieuczciwą konkurencję.
Zamieszczamy poniżej nadesłane stanowisko (z zachowaniem oryginalnego stylu):
W związku z treścią umieszczoną na portalu internetowym franchising.pl od dnia 28.02.2005 treści „Nieuczciwa konkurencja Grosika” wnoszę o zdjęcie owej informacji z tego portalu, gdyż treść zawarta w tej informacji nie odpowiada prawdzie.
W istocie podmiot prawny – Polska Agencja Finansowa Sp. z o.o. w likwidacji do chwili obecnej nie został wykreślony z Krajowego Rejestru Sądowego jako ze zgodne obowiązującym przepisom prawnym likwidacji podmiotu poprzedza zgłoszenie wniosku o wykreślenie tego podmiotu z KRS.
W związku z powyższym zamieszczając informację w Gazecie Wyborczej z dnia 28.02.2005 jako likwidator Polskiej Agencji Finansowej Sp. z o.o. nie mogłem i nie miałem podstaw prawnych dezinformować wierzycieli spółki posiłkując się innym nazewnictwem podmiotu którego jestem likwidatorem. Stąd też zamieszczenie w portalu franchising.pl treści „Nieuczciwa konkurencja Grosika” narusza dobre imię Agencji Finansowej Grosik Sp. z o.o. Utrzymywanie tej informacji w państwa Portalu nie może się ostać. Wykonując powinności likwidacyjne kierowałem się zasadami określonymi w art. 274-279-288 Kodeksu Spółek Handlowych.
Polska Agencja Finansowa Sp. z o.o. w likwidacji
Mariusz Bieta
Likwidator
Komentarz
Właściciel Agencji Finansowej Grosik nie chce przyznać się do błędu. Przypomnijmy zatem najważniejsze fakty:
- Ogłoszenie w Gazecie Wyborczej zostało zamówione przez p. Mariusza Bietę (który dziś prowadzi agencję Grosik). Ogłoszenie zostało ozdobione znakiem słowno-graficznym prawie identycznym ze znakiem używanym przez konkurencyjną firmę. Tymczasem w trakcie swojej działalności likwidowana właśnie Polska Agencja Finansowa Sp. z o.o. nie posługiwała się znakiem z ogłoszenia, ale znakiem Agencja Finansowa Grosik.
- Jakby ktoś miał wątpliwości, komu miało zaszkodzić owo ogłoszenie, jego pierwsze zdanie rozwiewa je do końca kierując wierzycieli do konkurencji Grosika.
- Pointą do tej historii niech będzie to, że powyższy list został do nas napisany w imieniu Polskiej Agencji Finansowej Sp. z o.o. w likwidacji, do której reprezentowania p. Bieta nie jest upoważniony jednoosobowo. Podobnie, jak nie był upoważniony do zamieszczenia ogłoszenia w Gazecie Wyborczej.
Redakcja
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...