Słonik na Górnym Śląsku
Na Górnym Śląsku powstaje sieć saloników prasowych pod nazwą Słonik.
Małgorzata Dyrszka tworzy na Górnym Śląsku sieć saloników prasowych Słonik. Sama prowadzi już siedem. Teraz chce sprzedać pomysł na biznes innym. Wkrótce zaproponuje dwa rodzaje umów - partnerską i franczyzową.
Chociaż saloniki nazywają się prasowymi, można w nich kupić nie tylko gazety, dlatego - zdaniem ich właścicielki - nie konkurują bezpośrednio z typowymi placówkami tego typu.
- Naszą ofertę kierujemy przede wszystkim do młodych osób, głównie kobiet. Obok prasy sprzedajemy również szeroką gamę kosmetyków, trochę chemii gospodarczej, tanie artykuły tytoniowe, zabawki i wiele innych produktów. Dodatkowo wykonujemy usługi kserograficzne - powiedziała "Wiadomościom Handlowym" Małgorzata Dyrszka.
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...