Słonik na Górnym Śląsku

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Małgorzata Dyrszka tworzy na Górnym Śląsku sieć saloników prasowych Słonik. Sama prowadzi już siedem. Teraz chce sprzedać pomysł na biznes innym. Wkrótce zaproponuje dwa rodzaje umów - partnerską i franczyzową.

Chociaż saloniki nazywają się prasowymi, można w nich kupić nie tylko gazety, dlatego - zdaniem ich właścicielki - nie konkurują bezpośrednio z typowymi placówkami tego typu.
- Naszą ofertę kierujemy przede wszystkim do młodych osób, głównie kobiet. Obok prasy sprzedajemy również szeroką gamę kosmetyków, trochę chemii gospodarczej, tanie artykuły tytoniowe, zabawki i wiele innych produktów. Dodatkowo wykonujemy usługi kserograficzne - powiedziała "Wiadomościom Handlowym" Małgorzata Dyrszka.

Więcej: "Wiadomości Handlowe", marzec 2005 r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €