Plany Kliniki Damiana
Klinika Damiana zamierza rozwijać sieć franczyzową.
Marek Płoszczyński, współwłaściciel Kliniki Damiana i dyrektor zarządzający, chce wypromować szyld swojej firmy medycznej także poza Warszawą. Wybrał jednak zupełnie inną metodę niż konkurencyjne przychodnie.
- Obok dwoch własnych placówek w Warszawie uruchomiliśmy jedną przychodnię opartą na systemie franczyzy. Placówka działa pod dwoma nazwami - naszą i inwestora, który ją sfinansował. My dajemy markę, a razem z nią niezbędne certyfikaty i akredytacje medyczne. Koszty utworzenia placówki z pełną diagnostyką, które pokrywa nasz partner, to około 4 mln zł. Szacuję, że już pół roku od startu dochód wystarczy na pokrycie kosztów bieżącej działalności - powiedział gazecie "Puls Biznesu" Marek Płoszczyński.
Wkrótce poza Warszawą na takiej zasadzie zaczną działać jeszcze dwie przychodnie. Klinika poszukuje partnerów do kolejnych placówek. Łącznie ma ich działać 10-15 w największych miastach.
Więcej: Katarzyna Kozińska, "Puls Biznesu", 10 marca, 2005r.Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...