Plany Kliniki Damiana

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Marek Płoszczyński, współwłaściciel Kliniki Damiana i dyrektor zarządzający, chce wypromować szyld swojej firmy medycznej także poza Warszawą. Wybrał jednak zupełnie inną metodę niż konkurencyjne przychodnie.
- Obok dwoch własnych placówek w Warszawie uruchomiliśmy jedną przychodnię opartą na systemie franczyzy. Placówka działa pod dwoma nazwami - naszą i inwestora, który ją sfinansował. My dajemy markę, a razem z nią niezbędne certyfikaty i akredytacje medyczne. Koszty utworzenia placówki z pełną diagnostyką, które pokrywa nasz partner, to około 4 mln zł. Szacuję, że już pół roku od startu dochód wystarczy na pokrycie kosztów bieżącej działalności - powiedział gazecie "Puls Biznesu" Marek Płoszczyński.

Wkrótce poza Warszawą na takiej zasadzie zaczną działać jeszcze dwie przychodnie. Klinika poszukuje partnerów do kolejnych placówek. Łącznie ma ich działać 10-15 w największych miastach.

Więcej: Katarzyna Kozińska, "Puls Biznesu", 10 marca, 2005r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €