Cafe Minute w klubach fitness
Sieć barów mobilnych Cafe Minute testuje kawiarnię w Fitness Klubie Gymnasion przy ul. Puławskiej w Warszawie.
Kluby fitness, rosnące jak grzyby po deszczu, rzadko kiedy dysponują punktem gastronomicznym. Niszowy rynek odkryła dla siebie sieć mobilnych barów. Na początek rozpoczęła współpracę z warszawskim Fitness Klubem Gymnasion.
- Jeśli nasze usługi spodobają się klientom klubu i zakończą się negocjacje nad warunkami współpracy, mobilne kawiarnie będą obsługiwać wszystkie lokale wchodzące w skład sieci klubów - powiedział Przemysław Obiegałka z Cafe Miute sp. z o.o. Tym samym sieć wzbogaci się o sześć nowych punktów, w tym trzy w Warszawie i po jednym w Gdańsku, Katowicach i Poznaniu.Więcej: "Nowości Gastronomiczne", luty, 2005 r.
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...