Przez giełdę do konsolidacji
W tym roku pośrednik chce zwiększyć obroty, a w przyszłym roku wejść na GPW. Kapitał wykorzysta na konsolidację sektora.
, która od października 2004r. działa na rynku obsługi drobnych płatności, zaplanowała znaczne przyspieszenie rozwoju.
- W ubiegłym roku udało nam się otworzyć w kraju 162 punkty obsługujące drobne płatności - za światło, gaz, telefon. W tym roku zamierzamy zwiększyć sieć do około 400 punktów. Planujemy także zwielokrotnienie zysku. W ubiegłym roku udało nam się zarobić netto 25 tys. zł, ale to był start firmy. Teraz chcemy rozwinąć ofertę i zwiększyć obroty - powiedział gazecie "Puls Biznesu" Grzegorz Ignatowicz, współwłaściciel firmy.
W styczniu PAF rozliczył 320 tys. transakcji na 23 mln zł. Celem jest rozliczenie miesięcznie przez punkty 1,5 mln transakcji za 1,8 mld zł.
- W tym celu zamierzamy wprowadzić do naszych punktów także ofertę bankową. Na początek we współpracy z grupą BHW. Chcemy, by nasi klienci zyskali dostęp do prostych kredytów, a w przyszłości być może także kredytów hipotecznych - mówi Grzegorz Ignatowicz.
Nie bez przyczyny kładzie taki nacisk na rozwój.
- Jeśli zrealizujemy plany, to w przyszłym roku chcielibyśmy jako mała spółka uplasować akcje na GPW. Zaoferowalibyśmy około 40 proc. walorów - ujawnia Grzegorz Ignatowicz
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...