Przez giełdę do konsolidacji

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Polska Agencja Finansowa (PAF), która od października 2004r. działa na rynku obsługi drobnych płatności, zaplanowała znaczne przyspieszenie rozwoju.
- W ubiegłym roku udało nam się otworzyć w kraju 162 punkty obsługujące drobne płatności - za światło, gaz, telefon. W tym roku zamierzamy zwiększyć sieć do około 400 punktów. Planujemy także zwielokrotnienie zysku. W ubiegłym roku udało nam się zarobić netto 25 tys. zł, ale to był start firmy. Teraz chcemy rozwinąć ofertę i zwiększyć obroty - powiedział gazecie "Puls Biznesu" Grzegorz Ignatowicz, współwłaściciel firmy.

W styczniu PAF rozliczył 320 tys. transakcji na 23 mln zł. Celem jest rozliczenie miesięcznie przez punkty 1,5 mln transakcji za 1,8 mld zł.
- W tym celu zamierzamy wprowadzić do naszych punktów także ofertę bankową. Na początek we współpracy z grupą BHW. Chcemy, by nasi klienci zyskali dostęp do prostych kredytów, a w przyszłości być może także kredytów hipotecznych - mówi Grzegorz Ignatowicz.

Nie bez przyczyny kładzie taki nacisk na rozwój.
- Jeśli zrealizujemy plany, to w przyszłym roku chcielibyśmy jako mała spółka uplasować akcje na GPW. Zaoferowalibyśmy około 40 proc. walorów - ujawnia Grzegorz Ignatowicz

Więcej: "Puls Biznesu", 21 marca, 2005 r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €