Opłaty, kredyt i przesyłki w kasie
Polska Agencja Finansowa planuje w tym roku rozbudowę sieci do 450 punktów kasowych. Chce objąć swym zasięgiem cały kraj. Zamierza także rozszerzyć portfel usług o produkty bankowe, m.in. małe kredyty konsumpcyjne i przekazy pieniężne.
Polska Agencja Finansowa posiada ponad 210 punktów kasowych. Najwięcej jednostek sieci jest zlokalizowanych we wschodniej części Polski oraz na Pomorzu. Teraz PAF planuje ekspansję w południowych regionach kraju. Firma lokalizuje swoje punkty na osiedlach oraz w marketach, w miastach powyżej 10 tys. mieszkańców. Sieć rozwija się poprzez franchising. Koszt inwestycji franczyzobiorcy wynosi około 7 tys. zł. Każde otwarcie punktu poprzedza kampania reklamowa, a punkt zaczyna być dochodowy najczęściej po 3 miesiącach od otwarcia.
Od kwietnia w punktach PAF będzie można także wziąć kredyt. W najbliższym czasie sieć zamierza poszerzyć ofertę także o przesyłki ekspresowe. Najpóźniej w ciągu dwóch godzin od momentu wpłaty, klient będzie mógł odebrać pieniądze w dowolnym punkcie kasowym sieci w każdym miejscu w Polsce.
Więcej: "Gazeta Prawna", 25 marca, 2005 r.Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...