Biedronka atakuje
Do 1000 sklepów ma wzrosnąć w ciągu najbliższych 3 lat sieć sklepów Biedronka.
Jej właściciel, Jeronimo Martins Dystrybucja (JMD), chce na rozwój przeznaczać 60-80 mln euro rocznie.
Jeronimo Martins Dystrybucja należy do portugalskiego koncernu Jeronimo Martins, który jest notowany na tamtejszej giełdzie papierów wartościowych. Firma weszła do Polski kupując sieć Biedronek od Mariusza Świtalskiego, dziś głównego akcjonariusza sieci handlowej . JMD ma 725 Biedronek w całej Polsce. Ale do 2007 r. ich liczba ma wzrosnąć do 1000. Firma przewiduje, że w budowę centrów dystrybucyjnych i nowych sklepów oraz modernizację starych inwestować będzie 60-80 mln euro rocznie. Teraz JMD szuka pieniędzy na dalszy rozwój.
- Giełda z pewnością jest jedną z możliwości, spośród innych rozważanych przez nas - mówi Pedro Silva, dyrektor generalny JMD.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...