Wymarsz na zachód
Dzięki współpracy dwóch spółek handlowych z południowo-wschodniej Polski powstanie nowa sieć spożywczych sklepów franczyzowych.
Wywodząca się z Białej Podlaskiej sieć Nasze Sklepy, zrzeszająca 156 małych i średnich sklepów spożywczych z pięciu województw, oraz krakowska spółka Megana, prowadząca 40 dużych sklepów pod szyldem Avita, łączą siły. Choć nie o fuzji tu mowa, to współpraca może w przyszłości zaowocować ściślejszą integracją.
Wspólna logistyka
- Powołaliśmy nową spółkę: Nasze Sklepy Avita - 51 proc. udziałów ma Megana, a Nasze Sklepy - 49 proc., mającą rozwijać sieć sklepów franczyzowych pod wspólnym logo w południowej i środkowej Polsce. W tym roku chcemy włączyć do sieci co najmniej 50 sklepów o powierzchni ponad 60m2 i obrotach powyżej 100 tys. zł miesięcznie - informuje "Puls Biznesu" Adam Abramowicz, prezes spółki Nasze Sklepy.
Sieci Nasze Sklepy oraz Avita nadal będą działać niezależnie.
- Fuzja nie jest na razie planowana. Przewidujemy natomiast budowanie wspólnej dla trzech sieci logistyki i współpracę w zakresie negocjacji z producentami - zapowiada prezes. Nie wyklucza, że w przyszłości sieć może objąć swoim zasięgiem cały kraj.
Niezależnie od rozwoju nowej sieci, Nasze Sklepy zamierzają w 2005 r. dalej rozbudowywać starą sieć.
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...