Delikatesowy Albert w Galerii Mokotów
15 kwietnia zostanie otwarty delikatesowy supermarket Albert w Galerii Mokotów przy ul. Wołoskiej 12 w Warszawie.
W miejsce istniejącej do tej pory Hypernovej, w Galerii Mokotów uruchomiony zostanie supermarket .
Badania marketingowe pokazały, że supermarkety Albert są rozpoznawalne i lubiane przez warszawskich klientów, o czym może świadczyć także fakt, że tygodniowo wszystkie 13 Albertów w Warszawie odwiedza średnio 300 tysięcy kupujących. To również sposób na wzmocnienie wizerunku i pozycji Alberta w stolicy.
– Firma Ahold Polska planuje dalszy dynamiczny rozwój tych supermarketów w Warszawie – mówi Kef van Helbergen, dyrektor generalny Ahold Polska. – W tym i przyszłym roku chcemy otworzyć kilka kolejnych sklepów - dodaje.
Przebudowany sklep
Asortyment w gruntownie przebudowanym sklepie w Galerii Mokotów, zostanie poszerzony o 30 proc. Z myślą o warszawskich klientach pojawi się wiele ciekawostek kulinarnych, niedostępnych w innych marketach czy specjalistycznych sklepach z żywnością. 200 rodzajów piwa, rzadkie wędliny (między innymi polędwica z miecznika), 600 gatunków serów (np. Cheddar z szałwią), świeże homary, alkohole lekkie i ciężkie (170 rodzajów whisky i koniaków czy 550 gatunków wina), wykwintne bomboniery.
Własna piekarnia
Sklep wzbogaci się o nowe, bogato zaopatrzone stoiska. Własna piekarnia zapewni kilkadziesiąt rodzajów świeżego pieczywa.
- Pojawi się także stoisko cukiernicze z przepysznymi ciastami, tortami i innymi wypiekami – mówi Wojciech Masłowski, dyrektor Alberta. - Jeszcze sprawniej zorganizowane będzie stoisko ze sprzedażą tradycyjnych mięs i wędlin – dodaje. W ofercie stoiska grillowego znajdzie się 40 gorących potraw oraz liczna oferta gotowych świeżych sałatek.
Delikatesowy Albert o powierzchni 3,8 tys. m² w warszawskiej Galerii Mokotów zatrudnia 210 osób. Sklep będzie czynny przez cały tydzień w godzinach od 10 do 22.
Info: AlbertBrands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...