Nicole w Portugalii
Po Chorwacji i Ukrainie polskie stoiska perfumeryjne trafią na zachód Europy.
Nicole, franczyzowa sieć stoisk sprzedaży wód toaletowych, lokująca się w centrach handlowych, myśli o wejściu do Portugalii. Marka, której właścicielem jest warszawska Eurokotra, pojawiła się już na zagranicznych rynkach - w Chorwacji i na Ukrainie.
- Jesteśmy w trakcie poważnych rozmów z potencjalnym masterfranczyzobiorcą z Portugalii. Finalne rozmowy odbędą się pod koniec maja. Jeśli zakończą się pomyślnie, mamy nadzieję wejść na portugalski rynek jeszcze w tym lub na początku przyszłego roku - zapewnia Agnieszka Lawenda-Szychowska, regionalny menedżer Nicole.
Spółka nie zapomina o naszym kraju. W tym roku ma powstać 15-20 kolejnych stoisk pod szyldem Nicole.
Więcej: Magdalena Laskowska, "Puls Biznesu", 25 kwietnia, 2005 r.Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


