Ekspansja Muszkieterów

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Część placówek uruchomimy w ramach tzw. Centrów Muszkieterów, gdzie pod jednym dachem, obok sklepów Intermarche i Bricomarche, będzie również galeria handlowa z ofertą innych firm - wyjaśnia Magdalena Bielak z ITM. Dodaje, że grupa chce również pozyskać nowych przedsiębiorców, którzy prowadzą tradycyjny, drobny handel.

W 2004r. Muszkieterowie zrzeszyli łącznie 108 kupców. Obrót Intermarche w 2004r. wyniósł 1,5 mld zł, czyli 15 proc. więcej niż w 2003r. Sieć Bricomarche przyniosła kupcom 190 mln zł obrotu.

Więcej: "Supermarket Polska", kwiecień 2005r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €