Galeria Prezentów na Targach On-line
24 maja, we wtorek o godz. 11.00 odbędzie się spotkanie w ramach Targów On-line z Pawłem Klimkiem dyrektora ds. sprzedaży licencji Galerii Prezentów z Użytkownikami portalu.
Już dziś możesz wysłać swoje pytania do dyr. Pawła Klimka na adres targi@franchising.pl. Przedstawiciel Galerii Prezentów odpowie na wszystkie nadesłane przez Państwa pytania podczas spotkania we wtorek 24 maja.
Solidne podstawy
Pierwsze butiki Galerii Prezentów powstały już 6 lat temu. Właściciele Party, firmy zarządzającej systemem, zaobserwowali, że nie ma w Katowicach miejsca, w którym można kupić upominki ładne i ekskluzywne, niezależnie od ich ceny. Jednocześnie, pracując nad koncepcją franczyzową, poznawali rynek, klientów, ich oczekiwania, zainteresowania, nawiązali kontakty z dostawcami ekskluzywnych marek piór i innych upominków.
Koncept biznesowy Galerii Prezentów jest prosty. Obejmuje prowadzenie sklepu w atrakcyjnej lokalizacji, przy wyborze której pomaga Parta. Firma zarezerwowała nawet przestrzenie handlowe w Łodzi, Gdańsku i Warszawie, które zamierza zaoferować biorcom licencji lub otworzyć tam Galerie, które potem będą mogli przejąć franczyzobiorcy.
- Pakiet franczyzowy obejmuje między innymi szkolenia franczyzobiorców i pracowników Galerii, organizację promocji i nadzorowanie stanów magazynowych w celu jak najszybszego uzupełniania niedoborów towaru. Własne pomysły biorcy związane ze sprzedażą są omawiane i po zaakceptowaniu przez Partę - wspólnie realizowane. Osobom, które po raz pierwszy zakładają firmę, Parta oferuje specjalne konsultacje (ABC nowej firmy) – wylicza Justyna Chociaj, kierownik projektu Galeria Prezentów.
Inwestycja w Galerię prezentów to 20 tys. (cena licencji) i koszt aranżacji wnętrza, który może się kształtować od 60 do 120 tys. zł w zależności od stanu technicznego i powierzchni sklepu.
Do Galerii wstęp wolny
Wraz z opracowaniem koncepcji franczyzowej powstał zupełnie nowy wizerunek sklepu. Wystrój wnętrza jak i otoczenia punktu przypominają bardziej salon w dziewiętnastowiecznym domu niż sklep. Masywne ciemne meble, dyskretne witryny i ciepłe oświetlenie korespondują z wyrafinowanym asortymentem Galerii i powodują, że nazwa sieci nabiera podwójnego znaczenia. Do Galerii możemy wejść nie tylko po to, aby kupić prezent, ale także po to, aby obejrzeć ciekawe „eksponaty”, o których pracownik Galerii opowie niecodzienną historię.
Pierwszy punkt franczyzowy w oparciu o nowe kryteria wizualizacyjne został otwarty w tym roku w Krakowie w Galerii Kazimierz. Oprócz tego działają jeszcze dwa butiki w centrach handlowych Katowic.
Więcej: lub www.galeriaprezentow.plWyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży kosmetyki, biżuteria, upominki
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


