Buty Gino Rossi ostro ruszyły w świat
Słupska spółka intensywnie tworzy salony firmowe w kraju i za granicą. To zapowiedź zmian profilu działalności z produkcyjnego na dystrybucyjny.
Spółka Gino Rossi powstała na początku lat 90. Utworzyli ją byli dyrektorzy Fabryki Obuwia Alka oraz ich wspólnicy z Włoch. Specjalizuje się w produkcji eleganckiego obuwia męskiego i damskiego ze średniej oraz wyższej półki.
- Przez ostatnie lata skupialiśmy się na wykreowaniu marki. Dzisiaj wiemy, że ten cel został osiągnięty. Teraz chcemy ją utrwalić - powiedział gazecie "Puls Biznesu" Maciej Fedorowicz, prezes Gino Rossi.
Cel - 100 salonów
Plan zakłada otwarcie 100 salonów firmowych w całym kraju. Dotychczas powstało ich ponad sześćdziesiąt - własnych i na zasadzie franczyzy.
- Jest jeszcze wiele miast w Polsce, w których nas nie ma. Chcemy się tam pojawić - mówi prezes.
Prawie dwa lata temu spółka zaczęła tworzyć sieć sprzedaży za granicą - ma pięć salonów na Litwie, dwa w Berlinie, po jednym w czeskiej Pradze, na Słowacji i na Węgrzech oraz w Toronto i Gruzji. Wkrótce powstaną następne - w Niemczech i Czechach. Plan rozwoju firmy przewiduje też wejście do wszystkich państw nadbałtyckich i Rosji.
Więcej: Zbigniew Marecki, "Puls Biznesu", 23 maja 2005 r.Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej