Czat z Galerią Prezentów

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Anna: Dysponuję prawie 100 metrowym lokalem w podwarszawskim Pruszkowie (około 100 tys. mieszkańców). Czy koncept przewiduje otwieranie sklepów Galerii Prezentów w takich miejscach?
Paweł Klimek: Podana powierzchnia jest zdecydowanie za duża, dodatkowo musiałbym znać szczegółową lokalizację, proponuję by zechciała się Pani skontaktować ze mną bezpośrednio za pomocą maila: pklimek@galeriaprezentow.pl.

Hubiflex: Czy prowadząc franczyzowy punkt Galerii Prezentów, można sprzedawać wasze produkty również w innych miejscach niż sam sklep? Np. przez internet
Paweł Klimek: Uwaga - my nie dostarczamy produktów do sieci franczyzowej. Franczyzobiorca przystępuje do centralnie wynegocjowanych umów dostawy jako podmiot niezależny (na bardzo dobrych warunkach) może zatem dystrybuować otrzymane towary także poza punktem franczyzowym

Anna: Czy zapewniacie wyłączność terytorialną swoim franczyzobiorcom?
Paweł Klimek: W odniesieniu do punktów sieci oczywiście tak - tzn. nie otworzymy 2 punktów w tej samej galerii handlowej lub centrum handlowym, ale w dwóch różnych centrach w danym mieście - tak (przykład Katowic i Krakowa) - tak naprawdę nie będą stanowić dla siebie konkurencji - w odniesieniu do punktów lokowanych poza galeriami i centrami handlowymi zapewniamy wyłączność terytorialną w odniesieniu do ustalonego obszaru (np. miasto, dzielnica)

Tomasz z Katowic: Jaką docelowo planują Państwo liczbę sklepów?
Paweł Klimek: Determinować to będzie zainteresowanie potencjalnych franczyzobiorców (które jak na razie jest bardzo duże). W tym roku planujemy sprzedaż jeszcze 5 - 7 licencji, a w roku 2006 - 10 do 15. Chcielibyśmy być obecni we wszystkich atrakcyjnych nowopowstających C.H., staramy się także o pozyskanie lokalizacji w centrach już istniejących, ocenianych jako "dobre"

Tomasz z Katowic: Czy jako pomysłodawca konceptu badają Państwo zwyczaje zakupowe Polaków w kontekście prezentów?
Paweł Klimek: Zdecydowanie tak, przedstawiona oferta jest wynikiem czteroletnich doświadczeń z 2 własnych sklepów na Śląsku. Proces ten ma chrakter ciągły: obecnie wprowadzamy do oferty (w celu realizacji oczekiwań klientów) bardzo wąski wycinek tzw. biżuterii upominkowej (spinki do koszul i krawatów), a w Krakowie element regionalny: wysokiej klasy upominki krakowskie

malanit: Przy jakiej liczbie sklepów zaczniecie Państwo promować markę Galeria Prezentów?
Paweł Klimek: zakładamy że przy 7 - 9 sklepach, obowiązkowo gromadzony przez franczyzobiorców na własnych kontach fundusz reklamowy, zacznie być wykorzystywany na centralną promocję marki Galeria Prezentów, aktulanie wspieramy działania indywidualne, gdyż to one przynoszą najlepszy efekt

gocha: Czy Galerie Prezentów będziecie otwierać tylko w dużych miastach?
Paweł Klimek: W ostatecznym rozrachunku to franczyzobiorca decyduje, gdzie otworzyć sklep, jest bowiem niezależnym podmiotem gospodarczym działającym w ramach umowy franczyzowej. To na nim spoczywa ryzyko gospodarcze, które franczyza ma minimalizować. Jeżeli zatem ktoś jest przekonany do dobrej lokalizacji w małym mieście, a potencjalny rynek lokalny według naszej oceny będzie wystarczająco chłonny, nie widzę przeszkód, by udzielić licencji.

Hubiflex: Czy każdą indywidualną promocję mojego punktu trzeba konsultować z Wami?
Paweł Klimek: W zasadzie nie, warto jednak oprzeć się w tym zakresie o nasze doswiadczenia i cykliczne oferty przedstawiane przez dostawców

kostek: Czy istnieje jakaś sieć, która jest bezpośrednią konkurencją Galerii Prezentów?
Paweł Klimek: Konceptu identycznego w zasadzie nie napotkałem. Wydaje się, że udało się nam wyselekcjonować ofertę towarową, która nosi znamiona wyjątkowości. Obserwujemy, że niektóre sieci podążają za nami w wybranych grupach towarowych.

domino: Ilu średnio klientów odwiedza w ciągu miesiąca sklep Galerii Prezentów? Za jaką sumę kupują produkty?
Paweł Klimek: Na tak szczegółowe pytania chętnie odpowiem na spotkaniu osobistym. Zapraszam do siedziby firmy w Katowicach przy ul. Kolejowej 57, lub do kancelarii PROFIT system w Warszawie przy ul. Brązowniczej 16, w dniu 2 czerwca 2005r.

<-- WSTECZ | WIĘCEJ -->
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €