Czat z Galerią Prezentów

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

nitkiewicz: Wasza firma rozwija dwie sieci. Galerię Prezentów i MBE. Czy będzieci w stanie dbać i rozwijać obie jednocześnie?
Paweł Klimek: Nie ma obaw, bo obie sieci mają oddzielnych kierowników operacyjnych: Galeria Prezentów - p. Justyna Chociaj, a MBE - p. Dariusz Kwieciński. Oboje są przygotowani do obsługi rozwijających się sieci.

Alan: Zastanawiam się nad inwestycją w sieć franczyzową, również nad Galerią Prezentów. Co przemawia za tym, żebym zaczął współpracę z Pana firmą, czy Galeria Prezentów daje lepsze warunki współpracy niż inne sieci?
Paweł Klimek: 1/ Wprowadzamy na rynek koncept sprawdzony dogłębnie na "własnej skórze" i to zarówno w lokalizacji dobrej C.H. Trzy Stawy jak i nazwijmy to średniej - C.H. Dąbrówka (oba w Katowicach)
2/ Pierwszy franczyzobiorca z Krakowa jest zadowolony ze współpracy, a jego sklep rozwija się zgodnie z planem
3/ Nie jesteśmy jednocześnie dostawcą towarów (nie ma tzw. opłaty ukrytej w marży)
4/ Nowopowstającym podmiotom oferujemy przystąpienie do umów dostawy centralnie wynegocjowanych, z bardzo dobrymi rabatami i kredytem kupieckim. Więcej informacji przekażę chętnie na spotkaniu. Zapraszam do Katowic, Krakowa lub Warszawy w dniu 2 czerwca 2005r.

cesarzowa: Zbliża się Dzień Matki. Co Pan zaproponuje na prezent?
Paweł Klimek: Ciekawe pytanie, swojej mamie pewnie kupię coś z galanteri skórzanej, a innym... cóż, trzeba znać preferencje, aktywne zawodowo Mamy ucieszą się z markowego pióra lub długopisu, Mamy podróżniczki - ze stylowego globusa, Mamy brydżyski - z przepięknych kart piatnika , Mamy fotoamatorki - z albumu foto w różnych oprawach, Mamy palaczki - z pięknej zapalniczki Zippo, Mamy lubiące wino - z bardzo ciekawych zestawów do win. Jeżeli zapomnieliśmy, co mama lubi - na pewno rzuci się nam w oko jakiś ciekawy bibelot... i to wszystko w jednym miejscu w Galerii Prezentów :)

M.S.: W jakich miastach najbardziej poszukujecie biorców?
Paweł Klimek: Na wstępnym etapie rozwoju sieci jesteśmy głównie zainteresowani dużymi miastami wojewódzkimi. Nie wyklucza to oczywiście innych lokalizacji

cesarzowa: Ile trwa proces otwarcia punktu od momentu podjęcia decyzji? Proszę o uszczegółowienie.
Paweł Klimek: Jest to pytanie złożone, zależy bowiem od wielu zmiennych. Standardowo ten przedział to od 45 do 90 dni od podpisania umowy

Kalina Jędrusik: Co może być argumentem koronnym, aby przekonać mnie, żeby zainwestować w Galerię Prezentów?
Paweł Klimek: Na podobne pytanie już odpowiedziałem, dodam może jeszcze że plusem naszego konceptu są stosunkowo niskie nakłady początkowe do poziomu rentowności przedsiewzięcia

Redakcja: Nasze spotkanie dobiega końca. Prosimy o zadawanie ostatnich pytań.

Hubiflex: Istnieje możliwość dedykacji na każdym produkcie. Czy wykonuje to sam franczyzobiorca, czy polecony podwykonawca?
Paweł Klimek: Bardzo dziekuję za to pytanie. Personalizacja produktu to standardowa usługa naszej sieci, możliwe są dwa rozwiązania: franczyzobiorca posiada własne urządzenie lub zleca usługę na rynku lokalnym. Obie formy są stosowane w naszych punktach, dodatkowo umożliwiamy także (w kooperacji z rynkiem usług lokalnych lub ogólnopolskich) wysyłkę prezentu pod wskazany adres

nitkiewicz: Czy przewidują Państwo połączenie MBE i Galerii Prezentów? Czy potencjalny franczyzobiorca mógłby prowadzić oba te biznesy w jednym lokalu?
Paweł Klimek: Raczej nie, są to zdecydowanie różne koncepty, o zupełnie odmiennych preferencjach lokalizacyjnych

Mirek-Koszalin: Czy są jakieś pułapki prowadzenia Galerii Prezentów, o których powinienem wiedzieć zanim się zdecyduję na ten biznes?
Paweł Klimek: Jak już wspomniałem kluczowe w powodzeniu przedsięwzięcia są: lokalizacja, dobór i szkolenie personelu, w pozostałym zakresie zagrożenia są podobne jak w klasycznym handlu detalicznym, z tym że franczyza w bardzo dużym stopniu je minimalizuje

ryża: Jak najkrócej opisałby Pan Galerię Prezentów? Takie hasło albo słowo reklamowe dla tego biznesu?
Paweł Klimek: Prezent dla każdego i na każdą kieszeń w jednym miejscu

Markus: Widziałem Galerię w Katowicach, jest nieduża i ciasna. Dwóch klientów i sprzedawca robią tłok. Czy taka powierzchnia nie jest za mała na butik, w którym sprzedaje się ekskluzywne prezenty?
Paweł Klimek: Mówi Pan zapewne o C.H. Trzy Stawy - tam rzeczywiście powierzchnia jest podnormatywna. Dlatego optimum to 30 metrów kwadratowych, zapraszam do C.H. Dąbrówka, a przede wszystkim do pierwszego punktu franczyzowego w Krakowie w Galerii Kazimierz

Redakcja: Dziękujemy wszystkim za uczestnictwo w dzisiejszym spotkaniu. Zapraszamy osoby zainteresowane na spotkanie z p. Pawłem Klimkiem, które się odbędzie w naszej siedzibie (ul. Brązownicza 16, Warszawa) 2 czerwca 2005r. W celu umówienia prosimy o kontakt z Kingą Wojciechowską pod numerem 650 80 44.
Paweł Klimek: Dziękuję wszystkim Uczestnikom czatu za bardzo ciekawe pytania. Pozostaję do Państwa dyspozycji: pklimek@galeriaprezentow.pl oraz tel. kom. 691 48 26 66.

<-- WSTECZ
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €