CCC a sprawa chińska
Do tej pory najwięcej mówiło się o wprowadzeniu przez UE limitów na chińską odzież. Tymczasem podobnie może być z obuwiem. Może na tym stracić CCC.
Ochrona unijnego rynku przed zalewem azjatyckich produktów może zaszkodzić CCC, który w dużym stopniu zaopatruje się u chińskich producentów. Taka decyzja mogłaby obniżyć marże osiągane przez CCC, który w myśl nowej strategii zamierza sprowadzać buty głównie z Chin. Do tej pory wyniki tej strategii były bardzo dobre. W I kwartale spółka osiągnęła na spredaży we własnych salonach marże bliskie 49 proc. i 41,5 proc. na sprzedaży hurtowej.
Wprowadzenie limitów eksportowych może mieć jednak swoje plusy, bowiem duża część obuwia sprzedawanego przez spółkę produkowana jest we własnej fabryce. Poskromienie azjatyckiego importu mogłoby pozytywnie wpłynąć na produkcję w krajowej fabryce CCC Faktory.
Więcej: Puls Biznesu, 15 czerwca 2005.Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej