Tesco rozwija sieć sklepów za granicą
Tesco chce do 2002 roku zwiększyć liczbę hipermarketów poza Wielką Brytanią z 68 do 130
Puls Biznesu zamieścił notatkę o ostatnich wynikach finansowych sieci Tesco. Największa brytyjska sieć handlowa Tesco zanotowała w ubiegłym roku 1,07 mld GBP (6,2 mld zł) zysku brutto, przy sprzedaży wysokości 22,8 mld GBP (132 mld zł). Przychody ze sprzedaży za granicą wzrosły o 43 proc. i wyniosły 2,9 mld GBP (16,8 mld zł). Brytyjczycy pozostają europejskim numerem jeden w handlu żywnością w Internecie. Spółka Tesco.com, która przyniosła w roku fiskalnym zakończonym 24 lutego 9 mln GBP (52,1 mln zł) straty, zanotowała sprzedaż na poziomie 237 mln GBP (1,4 mld zł). Tesco chce do 2002 roku zwiększyć liczbę hipermarketów poza Wielką Brytanią, skupiając się na krajach Azji i Europy Środkowej i Wschodniej. Brytyjska sieć planuje, by do 2003 roku 30 proc. sprzedaży było generowane za granicą.
Więcej: Puls Biznesu, 11 kwietnia 2001, s. 12
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

