Groszek jest po drodze

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Groszek to przykład średniego sklepu spożywczego, ale ciągle w kategorii sklepu ulicznego czy osiedlowego. Dlaczego wybraliście taką formę, czy ona sprawdza się wszędzie czy tylko w specyficznych lokalizacjach?
Groszek to sklep dla każdego. Blisko usytuowany, samoobsługowy o powierzchni 80-400 metrów, do którego drogę klient może pokonać pieszo w ciągu kilku minut. Sklep posiada "twarz", czyli sprzedawców znanych z widzenia. Klientami Groszka są osoby, które mieszkają w najbliższej okolicy placówki, kupujący w drodze do pracy i szkoły lub z powrotem. Oferowany konsumentom asortyment jest wystarczająco szeroki do codziennych zakupów. Sklepy Groszek zlokalizowane są zarówno w małych miejscowościach, jak i w bardzo dużych aglomeracjach miejskich typu Warszawa, Kraków i Katowice.

Jak zmienia się rynek spożywczy z perspektywy Groszka?
Zauważalna jest coraz większa współpraca kupców i konsolidacja sklepów. To właściwa droga rozwoju polskiego handlu. Obecnie konsumenci przywiązują dużą uwagę do jakości, sprawności robienia zakupów oraz do miłej obsługi. Coraz więcej kupców zdaje sobie sprawę z konieczności wprowadzania zmian i inwestuje w rozwój własnych firm. Wprowadzane są nowoczesne rozwiązania w aranżacji wnętrza i w dziedzinie informatyzacji. Bariery w rozwoju przedsiębiorczości widać jednakże w obowiązujących przepisach prawnych, często zmieniających się przepisach podatkowych, skomplikowanych procedurach, uciążliwych kontrolach i tylko papierowym obowiązywaniu zasady równości dużych i małych sklepów wobec prawa.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Arkadiusz Słodkowski
ekspert, członek zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €