Po co ci biuro, skoro możesz mieć mBiuro
Marka stworzona przez polskich biznesmenów intryguje wielu zachodnich przedsiębiorców.
- Pomysł na mBiuro zrodził się w 2004 r. z... potrzeby. Prowadziłem kilka przedsięwzięć. Chciałem zorganizować je w taki sposób, żeby nie mieszać jednego z drugim, zapewnić im odpowiedni wizerunek i ograniczyć koszty. Znalazłem wspólniczkę, zarejestrowaliśmy firmę i tak zaczęła się przygoda z mBiurem - powiedział gazecie "Puls Biznesu" Lechosław Gawroński, założyciel firmy mBiura.
Na dobry początek
Wirtualne biuro to oferta dla planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej przy minimalnych kosztach. Firma otrzymuje od mBiura numer telefoniczny i faksowy, adres do korespondencji oraz dostęp do pomieszczenia konferencyjnego, gabinetu i sprzętu biurowego. Pełną obsługę sekretariatu zapewnia asystentka, która odpowiada na telefony i wymienia nazwę firmy przy zgłoszeniu.
- mBiuro ma autorski program do identyfikacji numerów, każda placówka ma kilkadziesiąt numerów telefonów, aplikacja umożliwia także nagrywanie rozmów, konwertowanie ich do mp3 i umieszczanie na serwerze w odpowiednim miejscu. Poza tym jest panel webowy, który umożliwia klientowi wirtualne zarządzanie swoim biurem - wyjaśnia Lechosław Gawroński.
Polski pomysł
Pierwsze wirtualne biuro powstało w Poznaniu. Wkrótce prowadzeniem mBiur zainteresowali się przedsiębiorcy z Warszawy i Wrocławia. Tak powstała sieć franczyzowa. Chętnych do korzystania z usług wirtualnego biura nie brakuje. Obecnie Poznań obsługuje 18 firm i jedno stowarzyszenie. Wrocław ma 11 klientów, a stołeczny oddział 5.
Więcej: Magdalena Laskowska, "Puls Biznesu", 23 czerwca 2005 r.Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

