Tesco rośnie na świecie
Pierwszy kwartał 2005 roku był wyjątkowo pomyślny dla hipermarketów Tesco na całym świecie. Sprzedaż wzrosła o 14,6 proc.
Wyniki ze sprzedaży brytyjskiej sieci za pierwszy kwartał przekroczyły prognozy analityków, którzy zakładali wzrost na poziomie 12,4 proc. Tesco poprawiło swoje wyniki na rodzimym rynku -wzrost w Wielkiej Brytanii wyniósł ponad 11 proc, jednak swój wysoki wzrost sieć zawdzięcza głównie rozwojowi za granicą, gdzie sprzedaż wzrosła o 19,9 proc. Na ten wynik wpłynęły przede wszystkim otwarcia na nowych rynkach (między innymi w Chinach i na Węgrzech) oraz poszerzanie oferty towarów nieżywnościowych, głównie o odzież i sprzęt RTV.
Tesco ma 13-procentowy udział w brytyjskim rynku detalicznym. Obecnie sieć operuje w 13 krajach i posiada łącznie 2300 sklepów.
Źródło: Reuters
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


