Ahold Polska uruchamia drugi franczyzowy supermarket Albert
29 czerwca 2005 roku Ahold uruchomi drugi w Polsce supermarket Albert w systemie franczyzowym. Sklep zlokalizowany jest w Szklarskiej Porębie przy ul. Turystycznej 6.
Drugi franczyzowy supermarket zacznie działać w znanej miejscowości turystycznej Karkonoszy – Szklarskiej Porębie. Nowootwarty Albert na 650 m2 powierzchni sprzedaży i oferuje klientom asortyment obejmujący artykuły spożywcze m.in. owoce i warzywa, mięso i wędliny, czy nabiał. Na stoisku piekarniczym dostępne będzie pieczywo z własnej piekarni, a wędliny i sery będzie można dostać na stoiskach obsługowych. Ponadto klienci w Albercie znajdą podstawowe artykuły przemysłowe, stanowiące uzupełnienie oferty spożywczej. W sklepie dostępne są artykuły marek własnych: Alberta i Euro Shoppera.
Do dyspozycji klienci mają 4 kasy (trzy w linii oraz na stoisku alkoholowym). W specjalnie oznaczonych mogą zapłacić domowe rachunki oraz doładować konta telefonów komórkowych.
Właścicielami Alberta są Janusz Haściło i Grzegorz Mandziej, którzy prowadzą już franczyzowego Alberta w oddalonych o 6 km od Szklarskiej Poręby Piechowicach. Franczyzobiorcy tak tłumaczą decyzję o przystąpieniu o sieci Aholda:
- Po trzech latach doświadczeń w prowadzeniu supermarketu mamy wiedzę, dzięki której umiemy szukać najlepszych rozwiązań. Oferta Ahold Polska oraz koncepcja supermarketu Albert jest dziś, w naszym odczuciu, najbardziej atrakcyjna na rynku franczyzowym. Dotychczasowa współpraca wydaje się to potwierdzać. Dlatego zdecydowaliśmy się otworzyć z
z Aholdem kolejny supermarket Albert.
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...