Czterysta Groszków
Groszek w tym roku chce powiększyć sieć o 70-80 sklepów i dalej ją informatyzować. Zakończył też pilotażowy program lojalnościowy.
Do sieci Groszek od początku tego roku przystąpiło 55 nowych placówek. Docelowo na terenie Polski będzie działało 800-1000 sklepów.
- Marka Groszek jest coraz lepiej rozpoznawalna i dobrze kojarzona zarówno przez konsumentów, jak i właścicieli sklepów. To pozwala nam sądzić, że w tym roku sieć zwiększy się o kolejne 70-80 sklepów - podkreśla Dariusz Bożek, prezes firmy Groszek. Firma należąca do Grupy Kapitałowej Eldorado SA, chce w tym roku umocnić swoją pozycję w 10 województwach, w których działa: lubelskim, mazowieckim, podkarpackim, świętokrzyskim, łódzkim, kujawsko-pomorskim, wielkopolskim, opolskim, śląskim i małopolskim.
Zamówienia przez internet
Teraz sieć Groszek zrzesza 400 sklepów o średniej powierzchni ponad 130 m2. Jest zatem jedną z największych kupieckich organizacji franczyzowych w kraju.
W momencie podpisywania umowy franczyzowej handlowiec ponosi jednorazową opłatę wstępną 99 zł. Potem co miesiąc ponosi opłatę administracyjną w kwocie 330 zł. W zamian może liczyć na stałą opiekę koordynatorów i specjalistów z działu standaryzacji. Firma gwarantuje również usługi w zakresie wizualizacji i aranżacji wnętrza placówki handlowej oraz wdrożenia nowoczesnych rozwiązań informatycznych.
Więcej: Patrycja Otto, "Supermarket Polska", czerwiec 2005 r.Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...