Mydło i Pachnidło w katalogu franczyz i systemów partnerskich
W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy firmę Mydło i Pachnidło, która chce stworzyć sieć mydlarni w Polsce.
Na rynku polskim od kilku miesięcy działa już franczyzowa sieć mydlarni pod nazwą Pracownia Mydło Sapo. Teraz przybyła im konkurencja – firma Mydło i Pachnidło.
Firmę Mydło i Pachnidło kilka lat temu założyły dwie koleżanki ze studiów - Agnieszka Michalak i Katarzyna Nyczek. Po skończeniu studiów Agnieszka Michalak zamieszkała w okolicach Warszawy, a Katarzyna Nyczek w Krakowie. W pobliżu swych miejsc zamieszkania otworzyły mydlarnie, które działają do dziś. Pierwszy sklep pod szyldem „Mydło i Pachnidło” został otwarty w grudniu 2000 roku w Krakowie przy ul. Św. Gartrudy. W 2004 roku w Warszawie przy ulicy Mokotowskiej został uruchomiony kolejny sklep firmowy.

Na początku sklep w Krakowie był zaopatrywany w towar sprowadzany z Anglii. Po roku działalności Agnieszka Michalak i Katarzyna Nyczek postanowiły uruchomić własną produkcję. Nawiązały współpracę z firmą produkującą kosmetyki. W 2001 roku uruchomiły produkcję musujących soli i kul kąpielowych, rok później kremów do ciała, wonnych olejków do masażu, glicerynowych mydeł na wagę, mydeł w płynach, ziołowych i naturalnych kosmetyków leczniczych, świec aromatycznych oraz pachnących artykułów dekoracyjnych. W czerwcu 2005 roku firma rozpoczęła współpracę z irlandzką spółką Nectar International. Współpraca dotyczy sprzedaży produktów uzupełniających ofertę kosmetyczną Mydło i Pachnidło tj. szamponów, kosmetyków dla mężczyzn, wód toaletowych, kosmetyków pielęgnacyjnych dla dzieci. Jednocześnie kosmetyki Mydło i Pachnidło będą sprzedawane w firmowych sklepach Nectar International w Irlandii. W najbliższym czasie firma planuje otwarcie dwóch sklepów firmowych w centrach handlowych oraz sprzedaż własnych produktów do krajów Unii Europejskiej.
Osoba, która będzie chciała współpracować z firmą Mydło i Pachnidło, powinna dysponować lokalem o powierzchni minimum 20 m2. Szacowany koszt inwestycji, która potrzebna będzie do otwarcia mydlarni to około 25 tys. zł. Ta kwota pozwoli na wynajęcie sklepu, zaprojektowanie i wykonanie wizualizacji oraz zrobienie pierwszego zatowarowania (około 17 tys. zł). Według wyliczeń przedstawicieli sieci, inwestycja powinna zwrócić się maksymalnie po upływie 1,5 roku.
Info: Mydło i PachnidłoBrands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...