E-handel to prestiż dla sieci spożywczej
– mówi Błażej Patryn z sieci Piotr i Paweł
In this article you will learn
- Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
- Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
- Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
- The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Jak oceniacie Państwo perspektywy rozwoju handlu internetowego w branży spożywczej?
Od dłuższego czasu obserwujemy rozwój internetu i możliwości, jakie daje ta forma handlu. Doszliśmy do wniosku, że możemy w ten sposób ułatwić codzienne zakupy niektórym z naszych klientów. Internetową sprzedaż produktów rozpoczęliśmy w połowie listopada 2003 roku na terenie Poznania. Zrobiliśmy ten krok jako jedni z pierwszych z branży. Obecnie rozważamy możliwość uruchomienia internetowych zakupów także w innych miastach - coraz częściej proszą nas o to nasi klienci. Zdajemy sobie sprawę, że nie będzie to nasz główny kanał sprzedaży, ale dla naszej marki stanowi on prestiż i odróżnia nas od innych sieci. Wierzymy, że internet pozwala supermarketom Piotr i Paweł iść z duchem czasu, a taka forma działalności będzie stale się rozwijać i należy się spodziewać nowych ofert tego typu.
Czy internetowe sklepy traktujecie Państwo jako przyszły kanał dystrybucji czy też jako potencjalną konkurencję?
Nie traktujemy internetu jako zagrożenia czy też konkurencji. Uważamy, że większa część klientów nadal będzie chciała zobaczyć i z bliska ocenić świeżość kupowanych produktów - warzyw, wędlin czy serów (ta zasada dotyczy też innych, także przemysłowych produktów). Dla nas możliwość dokonywania zakupów przez internet czy telefon stanowi wartość dodaną do prowadzonej działalności. Pokazuje też otwartość na młodszych klientów i nowoczesne formy sprzedaży.
Main conclusions
- Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
- The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
- With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
- Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...