Rozrasta się sieć Galerii Prezentów
Zaledwie w cztery miesiące po otwarciu pierwszego franczyzowego sklepu Galerii Prezentów w Krakowie w Galerii Kazimierz, zostanie otworzony drugi - tym razem w Zabrzu.
Popularność centrum handlowego Platan w Zabrzu i przejrzystość konceptu Galerii Prezentów skłoniły franczyzobiorcę do otwarcia butiku właśnie w tym miejscu.
- Już na początku roku szkolnego mamy będą mogły zaopatrzyć swoje pociechy w porządne pióra dobrej marki, a każdy wybrać dla siebie lub swoich bliskich elegancki upominek – mówi Justyna Chociaj, koordynator rozwoju sieci.
W Krakowie franczyzobiorca zarezerwował już miejsce na Galerię Prezentów w Nowym Centrum położonym tuż przy Dworcu Głównym, które ma szansę stać się najpopularniejszym centrum handlowym Grodu Kraka. Otwarcie nastąpi jesienią 2006. Jeszcze w tym roku możliwe jest uruchomienie dwóch Galerii Prezentów w Warszawie. Franczyzobiorczyni szuka tylko odpowiednich lokali, w których planuje kolejno otwierać butiki z upominkami. Licencjodawcy zarezerwowali także lokale w innych miastach, m.in. w łódzkiej Manufakturze, największym w Polsce centrum handlowo-rozrywkowym.
- Zamierzamy otworzyć tam butik jak tylko centrum zostanie uruchomione. Najprawdopodobniej nastąpi to jesienią przyszłego roku – informuje Justyna Chociaj.
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...