Ruszą kolejne punkty Mail Boxes Etc.
Sieć MBE wciąż się rozwija. W kolejnych miastach prowadzone są negocjacje z potencjalnymi franczyzobiorcami. W większości przypadków podpisane są już wstępne umowy.
W Warszawie negocjacje zakończyły się sukcesem i już w połowie września zacznie działać nowy punkt MBE przy Al. KEN 46 na Ursynowie. Do tego czasu franczyzobiorca urządzi lokal zgodnie ze standardami MBE. Punkt będzie położony w nowym bloku, tuż przy północno-wschodnim wyjściu ze stacji metra Natolin. Trwają także zaawansowane rozmowy z kolejnym franczyzobiorcą w Warszawie.
- Na tym jednak nie poprzestaniemy. Planujemy otwarcie 5-6 punktów w stolicy – zaznacza Paweł Klimek dyrektor ds. sprzedaży licencji MBE.
We wrześniu sieć zawita także do Krakowa. Franczyzobiorca ma już lokal przy ul. Karmelickiej 55, który teraz, z pomocą franczyzodawcy, przygotuje na jesienne otwarcie. Niedługo także zostanie podpisana umowa franczyzowa we Wrocławiu.
- Prowadzimy rozmowy w kilku miastach. Chcemy rozwijać sieć równomiernie, by móc jak najszybciej rozpocząć ogólnopolską kampanię marketingową – informuje Paweł Klimek. - Usługi MBE stają się coraz popularniejsze, ale dla nas ważne jest, aby stały się powszechne. To zagwarantuje naszym franczyzobiorcom i całej sieci wysokie zyski.
ZOBACZ W KATALOGU
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...