Okazje cenowe
Wyprzedaże i obniżki cen cieszą się coraz większym zainteresowaniem wśród klientów - mówi Mirosław Kamiński, właściciel sieci Okazja.
Czy Polacy coraz częściej korzystają z okazji cenowych przy robieniu zakupów?
Wyprzedaże i obniżki cen zawsze cieszyły się dużym powodzeniem i według mnie ta tendencja będzie dalej wzrastać. Klienci lubią zapolować na tzw. okazję. Widoczne jest to w supermarketach, gdzie napis promocja przyciąga wzrok większości klientów.
Czy według Pana sklepy typu Okazja, oferujące markową odzież sprzedawaną po atrakcyjnej cenie, zabiorą klientów firmowym salonom np. H&M, Zarze, Levi'sowi?
Nie sądzę. Uważam, że raczej wypełnią one niszę na rynku, która do tej pory była niewykorzystana. Dla salonów firmowych sklepy typu Okazja są dobrym uzupełnieniem ich asortymentu a nie konkurencją. W naszych sklepach oferujemy klientom stałą wyprzedaż odzieży renomowanych polskich i zagranicznych firm w niskich cenach. Klientami Okazji są osoby, które chętnie korzystają z promocyjnych cen oraz te, których portfele nie są zbyt zasobne.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej