Okazje cenowe

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Czy Polacy coraz częściej korzystają z okazji cenowych przy robieniu zakupów?
Wyprzedaże i obniżki cen zawsze cieszyły się dużym powodzeniem i według mnie ta tendencja będzie dalej wzrastać. Klienci lubią zapolować na tzw. okazję. Widoczne jest to w supermarketach, gdzie napis promocja przyciąga wzrok większości klientów.

Czy według Pana sklepy typu Okazja, oferujące markową odzież sprzedawaną po atrakcyjnej cenie, zabiorą klientów firmowym salonom np. H&M, Zarze, Levi'sowi?
Nie sądzę. Uważam, że raczej wypełnią one niszę na rynku, która do tej pory była niewykorzystana. Dla salonów firmowych sklepy typu Okazja są dobrym uzupełnieniem ich asortymentu a nie konkurencją. W naszych sklepach oferujemy klientom stałą wyprzedaż odzieży renomowanych polskich i zagranicznych firm w niskich cenach. Klientami Okazji są osoby, które chętnie korzystają z promocyjnych cen oraz te, których portfele nie są zbyt zasobne.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €