Z Polski do regionu
Polska spółka szwajcarskiej firmy Tally Wejl ma być odpowiedzialna za budowę sieci we wschodniej i środkowej Europie.
, odzieżowa firma ze szwajcarskim kapitałem, która w 2000 r. zakotwiczyła nad Wisłą, rozgląda się za nowymi placówkami — tym razem w środkowej i wschodniej Europie. Za ich rozbudowę w systemie franczyzowym będzie odpowiedzialna polska spółka. Na razie Tally Weijl, która promuje ubrania dla kobiet w wieku 16-26 lat, ma cztery sklepy na Ukrainie. To jednak dopiero początek. W przyszłym roku powstaną kolejne cztery. Równocześnie trwają rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami w Rosji, na Litwie, Łotwie, Słowacji i Węgrzech.
Na polskim podwórku Szwajcarzy też mają pełne ręce roboty. Obecnie Tally Weijl ma 11 sklepów własnych i 2 franczyzowe. Na te ostatnie firma kładzie szczególny nacisk. Do końca roku powstanie jeszcze 5 sklepów franczyzowych: w Płocku, Kołobrzegu, Puławach, Lublinie i Olsztynie. Trwają negocjacje w Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Gdańsku, gdzie w 2006 i 2007 r. mają powstać kolejne butiki. Firma zakłada, że do końca 2007 r. będzie mieć nad Wisłą około 35 sklepów.
Więcej: Magdalena Laskowska, "Puls Biznesu", 8 sierpnia 2005r.Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...