Franczyza - konstruktywne działanie
III Międzynarodowa Konferencja IMC
14-15 maja 2001 roku odbędzie się III konferencja IMC „Franchising - konstruktywne działanie”.
Patronat honorowy objęli: Prezydent Miasta Łodzi, Marszałek Województwa Łódzkiego, Business Centre Club i Ministerstwo Gospodarki, natomiast patronat merytoryczny - Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.
Zamieszczamy poniżej zaproszenie, które skierował prezydent IMC Paweł Anyszewski dla gości naszego portalu.
Mam przyjemność zaprosić Państwa do wzięcia udziału w trzeciej edycji Międzynarodowej Konferencji IMC „Franchising – konstruktywne działanie”, która odbędzie się 14-15 maja br. w Łodzi.
Zainteresowanie, z jakim spotkała się druga edycja konferencji pt. „Franchising w Polsce – dziś i jutro” oraz opinie jej uczestników potwierdziły potrzebę organizowania spotkań o tym charakterze. W trakcie prelekcji i dyskusji pojawiły się nowe zagadnienia, problemy i aspekty współczesnego, a co ważniejsze polskiego franchisingu.
Tworząc program konferencji starannie dobieraliśmy tematy, osoby i instytucje współpracujące, uwzględniając uwagi uczestników poprzedniej edycji, tak aby spotkanie w zadawalający sposób odpowiedziało na potrzeby rynku. Prelegenci, znawcy tematu i praktycy przedstawią zarówno metodyczne filary konstruktywnego zarządzania siecią jak i praktyczne rozwiązania, mogące stanowić inspiracje dla uczestników. Celem naszej konferencji jest "wyposażenie" uczestników w rzetelną, specjalistyczną wiedzę i praktyczne narzędzia oraz wzbogacenie ich doświadczenia zawodowego doświadczeniami innych.
Konferencja przeznaczona jest dla właścicieli firm, osób chcących przystąpić do sieci bądź stworzyć własną, dyrektorów i menedżerów działów finansowych, marketingowych, personalnych, logistycznych oraz kadry naukowej i studentów.
Jestem przekonany, że uczestnictwo w konferencji będzie doskonałą inwestycją, która przyniesie wymierne korzyści i zaowocuje nowymi inspiracjami.
Paweł Anyszewski
Prezydent IMC
Wiecej informacji o konferencji mogą znaleźć Państwo na stronie IMC: franchising.org.pl.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej