Piotr i Paweł testuje nowe koncepty
Do końca roku sieć delikatesów Piotr i Paweł wzbogaci się jeszcze o dwie placówki: w Zielonej Górze i we Wrocławiu.
W przyszłym roku zamierzamy uruchomić kolejne dwa supermarkety - we Wrocławiu (drugi sklep w tym mieście) i w Warszawie (trzeci sklep). Prowadzimy też rozmowy w sprawie następnych lokalizacji - mówi Błażej Patryn, rzecznik prasowy sieci Piotr i Paweł. Średnia powierzchnia nowych sklepów wyniesie 2 tys. m2. Oba z zaplanowanych na ten rok supermarketów zostaną uruchomione we franczyzie. W przyszłym roku w tej formie zostanie otwarty przynajmniej jeden sklep.
Od przyszłego partnera wymagane jest doświadczenie w pracy w sieci Piotr i Paweł. Nabyć je może tylko zatrudniając się w jednym ze sklepów należącym do firmy lub w centrali. Do tego dochodzi jeszcze wkład finansowy, który nie jest mały. Średnio wynosi on 500 tys. zł. Kwota ta może ulec zmianie w zależności od tego, czy supermarket powstaje we własnym czy dzierżawionym obiekcie. Teraz sieć liczy 26 placówek, z których 13 to sklepy własne.
Więcej: "Supermarket Polska", sierpień 2005 r.Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...