Sami swoi

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Dlaczego Telepizza Poland zrezygnowała z poszukiwań franczyzobiorców zewnętrznych i skupiła się na rozwoju sieci poprzez oddawanie lokali doświadczonym pracownikom?
Telepizza Poland posiada blisko 40 lokali franczyzowych funkcjonujących od kilku lat. Część z nich prowadzą franczyzobiorcy z zewnątrz, nasi pracownicy. Dzięki temu rozwiązaniu możemy jasno określić różnice w zarządzaniu i podejściu do pracy w lokalu Telepizzy. Franczyzobiorcy zewnętrzni, którzy odnieśli sukces, to przede wszystkim osoby bardzo zaangażowane, na co dzień pracujące w lokalu i posiadające odpowiednie podejście do swoich pracowników. Niestety takich franczyzobiorców jest niewielu. Większość kandydatów oczekuje bardzo szybkiego zwrotu z inwestycji (najlepiej w ciągu jednego lub półtora roku). To niezwykle ambitny plan, zwłaszcza w wypadku kandydata, który nie chce zanadto angażować się w prowadzenie lokalu i woli pozostać biznesmenem-inwestorem. Taki plan staje się wówczas niemożliwy do realizacji. Dodatkowym problemem dla franczyzobiorców zewnętrznych jest kwestia zarządzania ludźmi. Często kandydaci, mimo ogromnego doświadczenia zawodowego, mają problemy z kierowaniem zespołem ludzi i ich motywowaniem.

Na czym polega przewaga franczyzobiorcy wewnętrznego?
Jego autem jest przede wszystkim doskonała znajomość rynku i samej Telepizzy. Ktoś taki doskonale wie, że bez własnego zaangażowania i poświęcenia nie osiągnie sukcesu. Oczywiście równie ważnym elementem jest tu wzajemna, wieloletnia współpraca z pracownikiem. Buduje ona zaufanie, a to w biznesie niezmiernie ważne. Chciałbym jednak wyraźnie podkreślić, że nie możemy jednoznacznie rozgraniczać franczyzobiorca wewnętrzny jest dobry, a franczyzobiorca zewnętrzny - zły. Współpracujemy bowiem z franczyzobiorcami zewnętrznymi, którzy doskonale radzą sobie z biznesem Telepizzy i są profesjonalistami najwyższej rangi. Wszystko jest kwestią odpowiedniego podejścia.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Marcin Kaleta
doradca we franczyzie

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €