Albert w Sopocie
Piąty w Trójmieście supermarket Albert został otwarty pod koniec sierpnia 2005r.
Nowy supermarket mieści się naprzeciwko Urzędu Miasta, tuż obok dworca PKP w Sopocie. W specjalnie wydzielonym pomieszczeniu wewnątrz sklepu działa kasa biletowa PKP.
jest oddalony zaledwie 100 m od słynnego sopockiego deptaku zwanego Monciakiem (ul. Bohaterów Monte Cassino).
Nowy Albert ma 350 m2 powierzchni. Klienci sklepu mogą wybierać w asortymencie 9 tysięcy produktów. W supermarketach Albert kupujący znajdą w ofercie m.in. 120 rodzajów wędlin, 60 gatunków serów czy 20 rodzajów pieczywa oraz warzywa i owoce. Wśród tych ostatnich pojawią się egzotyczne gatunki, takie jak kumkat, kiwano, liczi, granaty i ananasy.
W Albercie dostępne są także artykuły przemysłowe, które uzupełniają ofertę spożywczą. Klienci znajdą podstawowy asortyment szkolny, akcesoria kuchenne czy elektro. Dostępne są także produkty marek własnych Euro Shopper oraz Albert.
Na potrzeby supermarketu generalnie odremontowano i zmodernizowano budynek, w którym znajduje się Albert. Już na etapie projektowania sklep przystosowano do potrzeb osób niepełnosprawnych. Kupujący mają do dyspozycji 6 kas. W oznaczonej kasie klienci mogą zapłacić domowe rachunki, a także doładować konta telefonów komórkowych.
Franczyzobiorcy wciąż poszukiwani
Przedstawiciele sieci poszukują franczyzobiorców wśród osób, które prowadzą już duży sklep spożywczy i chcą się przyłączyć do sieci, a także tych które posiadają środki potrzebne do wybudowania nowego obiektu handlowego.
- Koszt otwarcia sklepu jest trudny do oszacowania. Może on wynieść tylko kilkadziesiąt tysięcy lub prawie milion złotych. To zależy od wielu czynników np. stanu lokalu czy wyposażenia sklepu - mówi Zdzisław Potempa, dyrektor ds. franchisingu w Ahold Polska.
Centralna i południowa Polska
Firma w pierwszej kolejności chce otwierać franczyzowe sklepy w centralnej i południowej Polsce, w miejscowościach zamieszkałych przez ponad 6 tys. mieszkańców. Sieć nie pobiera opłaty wstępnej, natomiast opłata bieżąca to 3 proc. od obrotu netto w sklepie. Albert nie pobiera dodatkowych opłat na fundusz marketingowy. Natomiast w ramach umowy franczyzowej zapewnia: dostawy towarów, kredyt kupiecki, szkolenia personelu, pomoc finansową w otwarciu sklepu oraz obsługę marketingową, która obejmuje wydrukowanie cotygodniowej gazetki promocyjnej w nakładzie 3 tys. sztuk wraz z dystrybucją, reklamę w prasie, radiu i telewizji. Poza tym franczyzobiorca będzie uczestniczył we wszystkich akcjach promocyjnych i lojalnościowych organizowanych w sklepach Albert.
Info: AlbertBrands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...