Wydawnictwo w twoim pokoju
W czasie wakacji przedstawiciele wydawnictwa Niebieski Słoń podpisali trzy kolejne umowy franczyzowe. Nowi franczyzobiorcy działają na terenie Gdańska, Cieszyna i Radomia.
Wydawnictwo Niebieski Słoń działa w Polsce od jesieni 2003 roku. Koncept firmy polega na sprzedaży spersonalizowanych książek, w których dzieci są głównymi bohaterami. Wystarczy zaadaptować pokój w mieszkaniu, posiadać komputer i czarno-białą drukarkę laserową i można zostać wydawcą książek dla dzieci.
Książki tworzy się w prosty sposób. Do tekstu książki wpisujemy imię i nazwisko dziecka, następnie trzeba ją wydrukować i zszyć z ilustracjami. Zysk ze sprzedaży jednej książki wynosi 14 zł. Ale jak twierdzą przedstawiciele sieci dobry partner może sprzedać od kilkudziesięciu do kilkuset książek miesięcznie.
Biznes ten jest dobrym pomysłem dla osób, które znają wielu rodziców małych dzieci np. dla przedszkolanek lub opiekunek. Jeżeli potencjalny franczyzobiorca posiada komputer i drukarkę to koszty przystąpienia do sieci nie przekroczą 3,2 tys. zł. W tej kwocie jest wliczona opłata licencyjna w wysokości 1,8 tys. zł oraz koszty półproduktów niezbędnych do wydawania książek. Poza tym franczyzobiorca otrzyma program z możliwością edytowania bajek, zszywacz, materiały reklamowe, formularze zamówień oraz będzie miał zapewnione szkolenie. Obecnie w sieci działa 25 franczyzobiorców.
W najbliższym czasie franczyzobiorcy Niebieskiego Słonia będą mieli okazję zwiększyć swoje dochody. Boże Narodzenie to czas, w którym dobrzy partnerzy sprzedają około 700 książeczek. Aby osiągnąć taki wynik, już teraz trzeba przygotować się do ciężkiej pracy.
Info: Niebieski SłońBrands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...