Kierunek Rosja
Dystrybutor odzieży rozwija sieć sklepów House. I obiecuje, że tym razem wypełni prognozy finansowe. Na pewno?
Artman, giełdowy dystrybutor młodzieżowej odzieży House, chce w tym roku uruchomić pięć sklepów w Polsce i osiem za granicą, głównie w Rosji. Sprzedaje już ubrania w 77 salonach w kraju (z czego 35 własnych) i 12 franczyzowych w Rosji, krajach nadbałtyckich, Słowacji i Czechach.
Debiutując na GPW w czerwcu 2004 r., spółka obiecywała otwarcie do końca 2005 r. 90 salonów. Na własne sklepy wyłożyła już 5 mln zł, na odzież w magazynach 10 mln zł. Wydała 65 proc. środków zebranych na GPW.
Grzegorz Koterwa, dyrektor finansowy Artmana powiedział gazecie "Puls Biznesu", że rozwój sieci pomoże wynikom w 2006 r., ale prognozy nie chce podać. Spółka nie rozpieszczała dotąd akcjonariuszy. Wchodząc na GPW, kusiła 6 mln zł zysku netto w 2004 r., ale przy przychodach 103 mln zł zarobiła ledwo 200 tys. zł. W I półroczu 2005 miała już 199 tys. zł straty netto przy 408 tys. zł zysku operacyjnego i 54, 6 mln zł przychodów. Grzegorz Koterwa tłumaczy to wyprzedażą kolekcji z 2004 r., ale podtrzymuje tegoroczną prognozę 4,5 mln zł zysku netto przy 130 mln zł przychodów. Uda się?
- Marka House sprzedaje się dobrze, ale firma musi odpokutować porażkę ze zbyt awangardową kolekcją. Dlatego ciężko będzie jej zarobić 4,5 mln zł, ma szanse na 4 mln zł - powiedziała gazecie "Puls Biznesu" Bogna Sikorska, analityk BM BGŻ.
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


