Najpierw marka, później giełda
Mazowiecka sieć sklepów spożywczych FJ planuje ekspansję w innych regionach i wejście na GPW. Wkrótce zacznie kampanię reklamową.
Zarządzana przez warszawską firmę FJ Marketing Concept sieć osiedlowych sklepów spożywczych FJ liczy już 215 placówek. Ich łączne obroty w 2004 r. sięgnęły 860 mln zł. A to dopiero początek.
Ofensywa reklamowa
- W 2006 r. chcemy powołać spółkę akcyjną o nazwie Ogólnopolska Sieć Handlowa FJ, w której udziały obejmą właściciele sklepów należących do naszej sieci. Wtedy też zaczniemy przygotowania do wprowadzenia jej na giełdę - powiedział gazecie "Puls Biznesu" Ryszard Olkowski, założyciel i prezes sieci FJ.
Pierwszy etap kampanii już się zaczął. Do końca października wszystkie sklepy sieci mają być opatrzone neonami z nowym logo. Mają też zyskać jednolity wygląd wnętrza. Jeszcze w tym roku rozpocznie się akcja reklamowa w telewizji i na billbordach.
Miliardy na celowniku
Oprócz wylansowania marki FJ wśród konsumentów kampania reklamowa przed debiutem ma jeszcze jeden ważny cel - przyciągnięcie do sieci kolejnych sklepów spożywczych. FJ działa bowiem w systemie franczyzowym.
Ryszard Olkowski liczy na to, że dzięki promocji sieć przyspieszy wzrost: podwoi liczbę sklepów, osiągając 2 mld zł rocznych obrotów.
Więcej: Wiktor Szczepaniak, "Puls Biznesu", 4 października 2005r.ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej