Sieci kolonizują małe miasta
Polacy jeszcze parę telefonów kupią. Małe miasta czekają na salony - sieci franczyzowe z branży GSM szukają chętnych.
Według szacunków GfK Polonia w pierwszej połowie 2005 r. sprzedano w Polsce 2,6-3 mln telefonów komórkowych, co oznacza 30-procentowy wzrost w stosunku do pierwszej połowy 2004 r. Opanowanie rynku sprzedaży telefonów komórkowych ocenia się w Polsce na nieco ponad 70 proc. Dostawcy telefonii komórkowej i akcesoriów do aparatów najwyraźniej zamierzają to zmienić. Chcą wyjść poza aglomeracje, trafić do mniejszych miast. Jak? Za pośrednictwem przedsiębiorców i sieci agencyjno-franczyzowych.
Dla kogo?
Franczyzę lub współpracę agencyjną oferują m.in.: Germanos, mPunkt, GTI, Liberty, , , Eurotel i . Polska Telefonia Cyfrowa z myślą o mniejszych miastach uruchomiła nawet własną sieć franczyzową, choć jednocześnie współpracuje z co najmniej czterema autoryzowanymi przedstawicielami, którzy rozwijają sieci agencyjno-franczyzowe.
Żeby stać się franczyzobiorcą i zacząć sprzedawać usługi telefonii komórkowej oraz komórki i akcesoria, nie trzeba wiele. Zwłaszcza gdy mamy lokal w ruchliwym miejscu. Niektóre sieci wymagają, by franczyzobiorcy zajmowali się tylko sprzedażą ich usług. Innych interesów mieć nie wolno.
Więcej: Rafał Kerger, "Puls Biznesu", 5 października 2005r.Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...