Biznes va banque
4 października 2005 odbyło się oficjalne otwarcie pierwszego warszawskiego sklepu Galerii Prezentów. Punkt franczyzowy w centrum handlowym Wola Park otworzył Krzysztof Kowalczuk, przedsiębiorca z Górnego Śląska. Zagrał va banque i razem z żoną przeprowadził się do stolicy, aby tu prowadzić franczyzowy biznes.
Kowalczuk na razie skupił się na rozwinięciu jednego punktu, jednak nie ukrywa, że jego plany sięgają znacznie dalej – zamierza zostać pierwszym multifranczyzobiorcą Galerii Prezentów, otwierając kilka butików w stolicy. Jeśli jego Galeria przyniesie oczekiwane przychody, uruchomi drugi punkt w CH Reduta już na początku przyszłego roku.
Prezentem w niszę
Galeria Prezentów w Warszawie należy do ogólnopolskiej sieci butików, która rozwija się na zasadach franchisingu. Pierwsze sklepy powstały 6 lat temu w Katowicach w celu zapełnienia niszy rynkowej. Właściciel sieci, Andrzej Partyka, zaobserwował, że brakuje miejsca, w którym można kupić ładne i ekskluzywne prezenty w przystępnych cenach. Jednocześnie pracując nad koncepcją franczyzową, poznawał rynek, klientów, ich oczekiwania, zainteresowania, nawiązał kontakt z dostawcami ekskluzywnych marek upominków.

Najprostszy biznes
Koncepcja biznesowa Galerii Prezentów jest jedną z prostszych na rynku, sprofilowaną tak, aby chciały go prowadzić przede wszystkim kobiety. Franczyzodawca przekazuje franczyzobiorcy całą swoją wiedzę o prowadzeniu Galerii na początku działalności oraz oferuje ciągłe merytoryczne wsparcie w trakcie prowadzenia butiku. Pakiet franczyzowy obejmuje między innymi szkolenia franczyzobiorców i pracowników Galerii, organizację promocji i nadzór nad stanami magazynowymi, by automatycznie uzupełniać braki. Osobom, które po raz pierwszy zakładają firmę, franczyzodawca oferuje specjalne konsultacje (ABC nowej firmy). Jednocześnie asortyment Galerii sprawia, że prowadzenie butiku staje się biznesem prestiżowym. Pióra znanych marek, elegancka galanteria skórzana, zapalniczki, scyzoryki, kolekcjonerskie serie kart do gry zachęcają do wizyty w punkcie zamożniejszych klientów, pasjonatów i przedsiębiorców. Krzysztof Kowalczuk podkreśla, że każdego dnia uczy się czegoś nowego od swoich klientów i poznaje ciekawych ludzi.
Info: Galeria PrezentówWyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży kosmetyki, biżuteria, upominki
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...


