Michał w roli franczyzodawcy
Michał Wiśniewski rusza z rozwojem marki, którą reprezentować będą sklepy odzieżowe, zakłady fryzjerskie i restauracje.
Gwiazda muzyki popularnej próbuje swoich sił w biznesie. Lider zespołu Ich Troje założył firmę Xavier Fabienne. Prowadzi jeden sklep z ekskluzywną odzieżą w podwarszawskim Konstancinie. Drugi butik pojawi się w lutym 2006 r. w Kijowie. Jednak biznesmen zamierza skupić się na Polsce.
— Jeśli sklepy będą same się finansować lub przyniosą straty, na które będzie mnie stać, będę to ciągnął — mówi Michał Wiśniewski.
To nie koniec biznesowych planów muzyka. Chce on, by Xavier Fabienne był kojarzony z dobrą jakością i firmował nie tylko odzież.
— W przyszłym roku pojawią się na terenie Polski dwa salony fryzjerskie i jedna restauracja pod szyldem Xavier Fabienne. Chcę stworzyć ekskluzywną markę dla indywidualistów — mówi Michał Wiśniewski./p>
Biznesowy plan lidera Ich Troje oparty jest na franczyzie. Jednak poza jakością nie będzie on narzucał specjalnych warunków. W sklepie Wiśniewskiego można kupić np. buty za 50 tys. USD czy sukienki za 40 tys. zł.
Więcej: Magdalena Laskowska, "Puls Biznesu", 24 października 2005r.Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej