Mali rosną obok dużego

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Robert Będziński jest franczyzobiorcą polskiej firmy Etos, właściciela marki Diverse. Ma dwa sklepy — w Gdańsku i we Włocławku.
Biorąc licencję, podejmuję ryzyko, ale mam zapewniony marketing i kontakt z klientem. Franczyza jest przyszłościowa — uważa Będziński.
Marcin Przybojewski kupił franszyzę od Levi’sa. Ma sklepy w Jankach, Warszawie, Łodzi i Nadarzynie. Planuje otwarcie kolejnych.
Z branżą odzieżową jestem związany od 1993 r. Przez kilka lat byłem doradcą, ale zawsze chciałem prowadzić sklep. Zależało mi na sprawdzonym schemacie, rozpoznawalnej marce i pomocy w aranżacji lokalu. Jeśli ktoś chce szybko wystartować w tym biznesie, franczyza jest idealnym rozwiązaniem. W przyszłym roku planuję otwarcie nowego sklepu w Łodzi, zamierzam także dotrzeć na rynek wrocławski i prowadzić tam dwa sklepy — powiedział gazecie "Puls Biznesu" Przybojewski.

Franczyza kusi przedsiębiorców przede wszystkim możliwością obcowania ze znaną marką. Małgorzata Bogucka kupiła licencję tureckiej firmy DSD, przedstawiciela skórzanej odzieżowej marki Derri.
Wcześniej działałam w bankowości i branży motoryzacyjnej. W Bydgoszczy brakowało sklepu z markową odzieżą skórzaną. Podpisując umowę, zdecydowałam się na prowadzenie działalności na podstawie sprawdzonego systemu ograniczającego ryzyko niepowodzenia. To atut franczyzy. Koszty aranżacji nie były wysokie, bo miałam już dobrze przygotowany lokal — mówi Małgorzata Bogucka.

Ubrania lubią franczyzę

Franczyzę lub współpracę partnerską w branży odzieżowej oferują m.in. właściciele takich marek, jak: , House, Levi’s, Lee Cooper, , Tatuum, , Szame, Derri, Quiosque czy Tally Weijl. Żeby stać się franczyzobiorcą i sprzedawać markowe ciuchy, wystarczy mieć lokal w ruchliwym miejscu i trochę pieniędzy.

Okiem eksperta

Franczyza to sprawdzony pomysł na biznes. Oferuje wolność w prowadzeniu, zarządzaniu i kierowaniu własną firmą. W tym systemie odpowiedzialność biorcy licencji polega na podporządkowaniu się regułom zawartym w umowie z jej dawcą, bo on jest właścicielem znaku towarowego i marki sieci - mówi Michał Wiśniewski, dyrektor operacyjny PROFIT system.

Więcej: Magdalena Laskowska, Puls Biznesu, 02 listopada 2005 r.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €