Nie ma jak własne
Dotąd bracia Ochnik, producenci skórzanej odzieży, bazowali w kraju na punktach partnerskich. Teraz doszli do wniosku, że lepsze są własne sklepy. Wiadomo — marże.
Ochnik, producent skórzanej odzieży z Garwolina, będzie rozbudowywać sieć kontrolowanych przez siebie salonów. Dotychczas firma opierała się głównie na dystrybucji odzieży przez sklepy partnerskie. W branży odzieżowej z powodu niskich marż nie ma miejsca na pośredników.
Na razie sieć własnych placówek jest bardzo skromna. Ochnik ma zaledwie cztery sklepy własne : po jednym w Łodzi i Poznaniu oraz dwa w Krakowie. Do końca tego roku pojawią się kolejne — w Warszawie i Katowicach. W 2006 r. powstanie 4-5. Są one finansowane ze środków własnych Ochnika. Punktów partnerskich jest znacznie więcej, bo już 22. Przedstawiciele firmy zapewniają, że sklepy partnerskie, które będą w stanie utrzymać się na rynku, nadal będą funkcjonować.
Co ciekawe, poza granicami Polski firma z Garwolina będzie się trzymać systemu partnerskiego. Obecnie funkcjonuje 13 sklepów w Rosji, 10 na Ukrainie oraz 3 na Białorusi.
Więcej: Magdalena Laskowska, "Puls Biznesu", 03 listopada 2005r.Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...