Duńczycy idą na wschód i południe
Działająca dotąd tylko na zachodzie kraju sieć sklepów spożywczych Netto zaczyna ekspansję w kolejnych regionach Polski. Chce otwierać 50 placówek rocznie.
Rywalizacja na dynamicznie rosnącym rynku sklepów dyskontowych zaczyna nabierać rumieńców. Największa sieć dyskontów w Polsce — Biedronka — jest na razie poza zasięgiem konkurentów, ale walka o kolejne miejsca w stawce jeszcze trwa. O spory kawałek tego rynku zamierza powalczyć duńska sieć Netto.
Netto ma dziś w zachodniej Polsce (od Szczecina po Polkowice) 94 sklepy o średniej powierzchni sprzedaży 500-600 m2. W lutym ich liczba ma się zwiększyć do 100. To jednak dopiero początek ekspansji w naszym kraju.
Plany na przyszły rok zakładają otwarcie 30 nowych sklepów oraz budowę dużego centrum logistycznego na południu kraju. Lecz od 2007 r. tempo ekspansji ma się zwiększyć do 50 nowych punktów rocznie. Powstać ma też trzecie centrum logistyczne, tym razem w centrum kraju.
Realizacja planów Netto nie będzie łatwa. Czeka je bowiem wyścig o najlepsze lokalizacje z innymi dynamicznie rozwijającymi się sieciami: niemieckim Lidlem oraz Plusem (obie mają już dużo ponad 100 sklepów), portugalską Biedronką (ponad 700 placówek) oraz francuskim .
Więcej: Wiktor Szczepaniak "Puls Biznesu", 9 listopada 2005r.Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...


