Chińczycy inwestują we franczyzę
W 2010 roku 30 proc wartości sprzedaży w handlu detalicznym w Chinach będzie pochodzić z firm franczyzowych – prognozują eksperci. Dzisiaj wartość ta nie sięga nawet jednego procenta.
Ponad 90 proc. Chińczyków odwiedzających zeszłoroczne targi franczyzowe zadeklarowało inwestycję we franchising w ciągu najbliższego roku. Ponad 70 proc. odwiedzających targi planuje zainwestować więcej niż 60 tys. dolarów. Największym powodzeniem wśród respondentów cieszyła się gastronomia. Chciało w nią zainwestować około 36 proc. respondentów. Sprzedaż w chińskim sektorze franczyzy wyniosła w 2004 roku niemal 25 miliardów dolarów. Dynamiczny rozwój chińska franczyza zawdzięcza rosnącej sile nabywczej społeczeństwa oraz nowym regulacjom prawnym, które definiują zasady działalności zagranicznych sieci w Chinach.
Źródło: Beijing Time
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

