Buty idą do Rosji

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Giełdowa grupa CCC zarobiła 26,9 mln zł netto po trzech kwartałach, zysk jest 2,5 razy wyższy niż w tym samym okresie roku ubiegłego. Przychody ze sprzedaży wzrosły o 18 proc., do 231,7 mln zł. Zarząd nie wyklucza, że wyniki na koniec roku będą wyższe od planowanych. Prognoza na koniec roku zakładała przychody ze sprzedaży na poziomie 330 mln zł, a zysk netto 37 mln zł. Zarząd bierze pod uwagę podwyższenie dywidendy dla akcjonariuszy.

CCC tworzy nową sieć i wchodzi na rynek obuwia wyższej jakości. Przedstawiciele spółki mówią o nadmiarze wolnych środków i zapowiadają ekspansję na polskim rynku obuwniczym i za granicą. Do końca roku CCC otworzy w kraju 14 nowych sklepów własnych i 2 franszyzowe. W przyszłym roku przybędzie jeszcze 40 sklepów własnych, ich liczba wzrośnie do 148. W Czechach, gdzie firma ma już 5 salonów, jeszcze w tym roku uruchomione zostaną dwa kolejne. Trzy pierwsze sklepy w Rosji CCC zamierza otworzyć w przyszłym roku, docelowo chce mieć tam ok. 50 sklepów.

W 2006 roku CCC rozpocznie ekspansję w segmencie obuwia wyższej jakości. Powstanie sieć 10 sklepów pod nową marką, które będą oferować buty ze skóry dla bardziej wymagających klientek. Docelowa sprzedaż tej sieci to ok. 1 mln par butów, pochodzących z własnej fabryki. W ten sposób CCC chce konkurować z takimi polskimi firmami jak Ryłko, czy Wojas.

Więcej: Julita Wróbel, "Gazeta Prawna" 15 listopada 2005r.
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €