Buty idą do Rosji
Grupa CCC, największa krajowa firma obuwnicza, planuje ekspansję w segmencie obuwia wyższej jakości i luksusowego. W przyszłym roku otworzy dwie sieci sklepów pod nowymi markami oraz 40 sklepów w sieci CCC. Spółka planuje wejście na rynek rosyjski i ekspansję w Czechach.
Giełdowa grupa CCC zarobiła 26,9 mln zł netto po trzech kwartałach, zysk jest 2,5 razy wyższy niż w tym samym okresie roku ubiegłego. Przychody ze sprzedaży wzrosły o 18 proc., do 231,7 mln zł. Zarząd nie wyklucza, że wyniki na koniec roku będą wyższe od planowanych. Prognoza na koniec roku zakładała przychody ze sprzedaży na poziomie 330 mln zł, a zysk netto 37 mln zł. Zarząd bierze pod uwagę podwyższenie dywidendy dla akcjonariuszy.
CCC tworzy nową sieć i wchodzi na rynek obuwia wyższej jakości. Przedstawiciele spółki mówią o nadmiarze wolnych środków i zapowiadają ekspansję na polskim rynku obuwniczym i za granicą. Do końca roku CCC otworzy w kraju 14 nowych sklepów własnych i 2 franszyzowe. W przyszłym roku przybędzie jeszcze 40 sklepów własnych, ich liczba wzrośnie do 148. W Czechach, gdzie firma ma już 5 salonów, jeszcze w tym roku uruchomione zostaną dwa kolejne. Trzy pierwsze sklepy w Rosji CCC zamierza otworzyć w przyszłym roku, docelowo chce mieć tam ok. 50 sklepów.
W 2006 roku CCC rozpocznie ekspansję w segmencie obuwia wyższej jakości. Powstanie sieć 10 sklepów pod nową marką, które będą oferować buty ze skóry dla bardziej wymagających klientek. Docelowa sprzedaż tej sieci to ok. 1 mln par butów, pochodzących z własnej fabryki. W ten sposób CCC chce konkurować z takimi polskimi firmami jak Ryłko, czy Wojas.
Więcej: Julita Wróbel, "Gazeta Prawna" 15 listopada 2005r.Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...

