Monnari pracuje nad prospektem
4 mln zł wystarczyły, by firma przyśpieszyła z budową sieci. Gdy wiosną zadebiutuje na GPW, będzie mieć grubo powyżej 60 sklepów.
Łódzka spółka odzieżowa po niepublicznej emisji akcji nabrała wiatru w żagle. Na jej konta wpłynęły niedawno 4 mln zł, które przeznaczyła na rozwój sieci placówek. Monnari zakładało, że otworzy w tym roku 30 sklepów. Tempo jest znacznie szybsze. Dziś firma przewiduje, że na koniec grudnia będzie mieć już 38 placówek. Jeśli do tego rzeczywiście dojdzie, to firma zajmująca się projektowaniem i sprzedażą odzieży będzie mogła się pochwalić 62 punktami sprzedaży. To intensywne tempo rozwoju widać po wynikach. Na koniec października 2004 r. przychody Monnari wyniosły 21,28 mln zł, z kolei w tym roku już 36,33 mln zł. Z drugiej strony odbija się to także na wyniku netto. O ile rok temu zyski netto sięgały 3,44 mln zł, to obecnie 2,85 mln zł. Zmniejszenie dynamiki spółka tłumaczy otwarciami nowych sklepów.
Spółka przymierza się także do uruchomienia nowej marki. Obecna „Monnari ” jest przeznaczona dla kobiet w wieku +30. Drugi brand — jak określa spółka „ekskluzywny” — będzie przeznaczony dla „bardzo wymagających klientek”.
Więcej: "Puls Biznesu", 17 listopada 2005r.Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej